Mini-DHE Træf
May
to May 26

Mini-DHE Træf

Har du sat kryds i kalenderens 25.-26. maj ?? Som I forhåbentlig ved så afholder vi årets Mini DHE træf som vores eget arrangement som en del af Gl. Estrup landbrugsmesse.

Mini DHE Træf får sit helt eget område på dyrskuepladsen, en bane til hhv. jordarbejde og løsarbejde, samt en bane til Mountaintrail/Agility – her bygger vi en fed bane som vi alle skal muntre os på.

På den lille bane og i vores eget telt afholder vi traditionen tro demoer og workshops med dygtige fagfolk og hestetrænere.

Fordelen ved at være en del af Gl. Estrup landbrugsmesse er at alle messens gæster får mulighed for at opleve alt det fede vi laver til DHE træf. Skuets heste-udstillere får mulighed for at komme ned og deltage med deres heste naturligvis og I som deltagere i Mini DHE kan naturligvis deltage i skuet med at udstille jeres heste til mønstring såfremt de opfylder kravene herfor.

PRISER TIL MINI-DHE TRÆF:

Tilmeldings gebyr 175 kr

Boks med halm 450 kr

Camping 375 kr

Klassestarter: 30 kr for medlemmer og 40 kr for ikke medlemmer.

I kan læse meget mere HER!

View Event →
Teori dag
9:00 AM09:00

Teori dag

Teori dag for alle!!!

Der kommer:

• Teori og Regler i Team Trail v. De garvede Team Trail Challenge Mestre: Annette Træne Knudsen OG Mogens Fjorting Jensen.

• Eventyret om det blokerede SI-led v. Lene Jakobsen

• Velkommen til behandler junglen

• Kom godt i gang i foråret, motivation og målsætning v. Anette Klausen

Med i prisen vil også være en lækker frokost og kaffe med kage!

View Event →