Inspirationsaften

Inspirationsaftenen har som navnet siger til hensigt at inspirere tilskuerne! – dvs. dette er IKKE en showaften (omend det er ret vildt, hvad der kan opleves), men en aften tilrettelagt med inspirerende indslag af kortere og længere varighed. Nogle indslag til musik og med mere show-faktor, andre indslag med tale og snak og med mere informativ tilgang.

Alle er velkomne til inspirationsaften, køb billetter i døren.
Entré priser: Voksne 100,- kr., børn 3-13 år 50,- kr., børn under 3 år gratis.

Entreen til inspirationsaften åbner kl. 19:00

Køb aftensmaden og oplev træffets sidste konkurrencer og foredrag inden du går ind til en oplevelse i særklasse!

Gratis entré for træffets overnattende gæster.

Programmet til inspirationsaften vil løbende blive opdateret med spændende navne.

_IPO2620_thumb_1140x800.jpg

ILDHESTEN

Vi - Ole og Aase - bor her på Søndermølle-gården sammen med vores 6 heste. Her er der optimale rammer for et godt hesteliv : store græsmarker, bakker og skov og ikke mindst mennesker der beskæftiger sig med dem hver dag. Vi kan kun optræde med hestene hvis de er fuldkommen trygge ved alle situationer. Alle honoraer for shows går udelukkende til dette projekt, dvs til hestenes ve og vel, til showudstyr, rustninger, historiske bøger og lign. I vores show er det mest middelalderens ridder vi fremviser, men vi arbejder på at få andre tider med. Vi har ikke heste for at kunne tage ud og lave shows - vi laver hesteshows fordi , vi så har en undskyldning for at bruge en masse tid på at arbejde og lege med hestene. Og derfor blev ILDHESTEN grundlagt.

29196376_199881203943629_499420519460765696_o.jpg

LENE LYKKE OLESEN OG IRISH

Jeg hedder Lene Lykke Olesen og sammen med min connemarapony, Skærgårdens Irish Love, vil jeg rigtig gerne lave et skønt og inspirerende show til Inspirationsaftenen 2018. Vi vil vise noget af det, vi arbejder med, samtidig med at jeg forklarer omkring det vi gør og hvad vi har gjort for at kunne gøre det, vi gør nu. Irish og jeg har arbejdet sammen siden 2014, hvor vi fandt ud af, at vi blev nødt til at finde en ny måde at kommunikere og omgås hinanden på. Siden dengang er der sket en masse, vi har begge lært meget mere og det glæder jeg mig til at forklare lidt om og vise.

Dagmar Hestetræning.jpg

Dagmar Yding Wilhelmsen

Dagmar, kommer med to islandske heste. Den ene er lige påbegynd Tölt. derfor vil hun gerne vise jer, hvordan man griber det an. Den anden handler om trav arbejde. Så har du brug for inspiration til hvordan man arbejder med gangarterne med en islandsk hest, så giver Dagmar nogle gode fif.

10484525_597515133703483_2230786888353598797_o.jpg

thumbnail_Magdalene og Baldur.jpg

Ute Lehmann og fremvisningen af garrocha

DHE træf Præsenterer Ute Lehmann, som i løbet af weekenden har givet udvalgte rytter undervisning via workshop. Hun har via workshoppen, fået guidet dem så meget, det gerne skulle munde ud i et flot show til inspirationsaften!

Magdalene Stokkebye

DHE Træf kan gladeligt Præsentere Magdalene Stokkebye. Hun kommer for at vise os alle en sportsgren, som ikke så mange rytter ridder, men som mange synes måske er ret sejt og interessant. Hun vil lave en fremvisning hvor viser hvordan hun skyder. Ud over det vil der også komme en kort introduktion til at gøre det.