Handelsbetingelser

TILMELDING

Tilmelding er bindende og sker online via www.foreningen-dhetraef.dk som ejes og drives af Foreningen DHE Træf. Alle tilmeldinger bekræftes via e-mail.

BETALING

Foreningen DHE Træf modtager betaling med VISA-Dankort, VISA og Mastercard. Betaling vil blive trukket på din konto ved tilmelding.

Foreningen DHE Træf krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med Stripe.

FORTRYDELSE OG AFMELDING

Ved aflysning af arrangementet fra Foreningen DHE Træfs side tilbagebetales hele det indbetalte beløb. Ved for få tilmeldinger forbeholder Foreningen DHE Træf sig ret til at udskyde eller aflyse arrangementet.

Såfremt kunden ønsker at fortryde sin tilmelding til et arrangement, kan dette ske såfremt kunden fortryder senest 20 hverdage før arrangementets afholdelse. Ved fortrydelse foretaget senere - forbeholder Foreningen DHE Træf sig retten til at opkræve et beløb, der dækker arrangementsudgifterne (f.eks. lokaleleje eller forplejning).

Hvis der ikke er plads på et arrangement giver vi dig besked med det samme.

Forhindret i at deltage: Bliver du af en eller anden grund forhindret i at deltage, er du altid velkommen til at sende en ven eller kollega istedet. Du skal blot kontakte os på 40523956 eller per mail info@dhetraef.d

LEVERING

Foreningen DHE Træf efterstræber, at undgå aflysninger af arrangementer og at disse dermed afholdes som planlagt og beskrevet ved tilmelding.

Levering er foretaget, når arrangementet er gennemført.

Der kan indgå forplejning til arrangementet, i så fald vil det fremgå af arrangementsbeskrivelsen ved tilmelding.

PERSONLIGE OPLYSNINGER

Foreningen DHE Træf vil beskytte oplysninger, der er givet i forbindelse med registrering på hjemmesiden. Informationer videregives ikke til tredje part.

RABAT

Medlemmer af Foreningen DHE Træf har mulighed for at få rabat. Denne rabat er i så fald oplyst ved arrangementstilmeldingen.

VED TVIVL ELLER UOVERENSSTEMMELSE

I tilfælde af tvivl eller uoverensstemmelse om handelsbetingelserne vil Foreningen DHE Træf som udbyder af tjenesten, afgøre fortolkningen af reglerne. Foreningen DHE Træf forbeholder sig ret til at ændre eller rette i handelsbetingelserne uden varsel.

Ved væsentlige ændringer i betingelserne for betaling, fortrydelse, levering eller fortrolige oplysninger betingelser vil kunden blive direkte underrettet og kunne opsige aftalen med det samme.

REKLAMATION/KLAGER

Ved reklamation over mangler i arrangementet, i forhold til arrangementsbeskrivelsen ved tilmelding, bedes skriftlig henvendelse rettes til:

Foreningen DHE træf
CVR 39401320
Søholmvej 1,
8961 Nørager

E-mail: info@dhetraef.dk
Telefon: +4540523956

FORBEHOLD

Foreningen DHE Træf tager forbehold for indtastningsfejl i forbindelse med annoncering mv.

FORTRYDELSE OG AFMELDING

Hvis der ikke er plads på et arrangement giver vi dig besked med det samme.

Forhindret i at deltage: Bliver du af en eller anden grund forhindret i at deltage, er du altid velkommen til at sende en ven eller kollega istedet. Du skal blot kontakte os på 40523956 eller per mail helle@denheleekvipage.dk

LEVERING

Levering er foretaget, når arrangementet er gennemført.

REKLAMATION/KLAGER

Foreningen DHE træf