DHE træf Teamet

DHE træffet er 100% drevet af frivillige!
Teamet også er altid åbent for nye hænder, så hvis du vil hjælpe os - enten med at planlægge DHE træf, eller bidrage under træffet, så tøv ikke med at kontakte os via mail her.

Mød DHE træf 2018 teamet her

Hanne Nash.jpg

Hanne Nash

Medorganisator og højre ben i DHE Træf arrangementerne... uden hende ville der være rigtig meget der ikke var styr på! Hanne har været med siden det første arrangement i 2011 og de som kender træffende har sikkert mødt Hanne i sekretariatet, hvor hun med fuld koncentration, hård (men smilende) hånd og kuglepenne i håret styre alle deltagere trygt igennem træffet.

1509656_1435108890059092_454380095_n.jpg
Kathrine ungstrup.jpg

Helle Vestergaard Knudsen

Helle ejer virksomeden Den Hele Ekvipage ApS, som tidligere har været ansvarlig for DHE træffet, der nu er overgået til en forening. Helle bidrager med sin store erfaring fra mange års DHE træf, samt hendes lokale kendskab til Nørager, hvor træffet afvikles. Her driver hun til dagligt en rideskole og opstaldning.

Kathrine Ungstrup

Kathrine var med til at knokle til DHE træf 2017, hvor hun blev så bidt af det, så det skulle hun også i år. Hun er opstalder ude ved Helle, bor til dagligt i århus, hvor hun fra august 2018 gerne skulle begynde at læse agrobiologi.

Annette jørgensen.jpg

Annette Okkerholm Jørgensen

Annette var med som alt mulig mand til DHE træf 2017 sammen med Kent. Hun er igen i år klar til at tage fat, denne gang med at hjælpe Hanne i sekretariatet. Hun har erfaring med foreningsarbejde. Hun har datter i rideskolen og har halvpart på en af Helles heste.

Kent jørgensen.jpg

Kent Jørgensen

Kent var med som hjælper og klargøringsmand første gang til DHE træf 2017 og er klar igen i år som pladsmand.  Er selvstændig på 10. År med entreprenør virksomhed, så han er manden med alle maskinerne. Han er far til rideskole elev og mand til Annette.

IMG_0047.JPG

Julie Hoffmann

Julie er aktiv stævnerytter i islænder foreningen samt udannet CR level 1 instruktør og Horse in Harmony trainer. Hun driver undervisnings- og trænings forretning fra Stald Hampensholm.

Michelle lange.jpg

Michelle Lange

Tidligere team medlem og hjælper til DHE træf. Har været bosat i USA de sidste par år men er nu vendt hjem med min amerikanske mand og glæder mig til at være en fast del af teamet igen.

27657004_10156084501619084_2375407457924709693_n.jpg

Marie Juncher

Jeg er 34 år, westernrytter og mor til Anna og Ida der går i rideskolen. Jeg har erfaring med rideskolebestyrelse og med at arrangere ridestævner under Dansk rideforbund. Jeg har kendt Helle i mange år og glæder mig til at være en del af DHE- teamet.

Nina Rahbek Pedersen

Helle Vinge