Bliv medlem

Foreningen for DHE Træf er en almennyttig forening som har til formål at arrangere og afvikle DHE Træf. Dels et centralt DHE Træf afviklet i nørager på Djursland, og med mulighed for at lave samarbejde med mindre lokale teams, fordelt Nord, Syd, Øst og Vest, som har til formål at afvikle lokale ”Mini DHE Træf” i samarbejde med foreningens bestyrelse, til fremme for DHE Træfs aktiviteter og værdigrundlag

Som medlem af foreningen støtter du DHE Træf med de værdier og formål træffet har.

§2    Formål

Foreningens hovedformål er at afvikle DHE Træf som stævne aktivitet, samt åbne op for muligheden for afholdelse af ”mini-DHE træf” afholdes af lokale teams i hhv. nord, syd, øst, vest og midt. Alle aktiviteter skal foregå i samarbejde med bestyrelsen for foreningen for DHE træf og iht. Værdigrundlaget. Det står foreningen frit for at afvikle andre aktiviteter, både med og uden hesteaktivitet, dog må dette ikke konflikte med aktiviteter og indtjeningsgrundlag for ”Den Hele Ekvipage”

Formålet er også gennem kontingent, frivillige bidrag, arrangementer, fonde og sponsorater at skaffe midler til videreudvikling af DHE-træf.
Der ydes ikke tilskud til stedets daglige drift.

Værdigrundlag:

At formidle moderne viden, med saglig og faglig baggrund, for hesteejere, ryttere og folk med omgang med heste, igennem træf og stævne aktivitet.

At være frontløber og det gode eksempel på:

- at hesten kan indgå i sport på en forsvarlig og ikke Sundhedsskadelig måde

- at hestens ve og vel TIL ENHVER TID skal gå forud for ejerens/rytterens ambition

- at både konkurrence og deltagelse uden for konkurrence kan være sideløbende paralleller i samme arrangement.

- at Konkurrence elementet ALDRIG overgår god omgangstone, hjælpsomhed, og forståelse for både heste og mennesker.

Aktiviteter til DHE Træf skal til enhver tid afvikles med afsæt i fremtidssikret hestehold iht. moderne forskning og velafprøvet faglig erfaring fra trænere.

Som medlem opnår du gode rabatter ved DHE træf samt evt Mini DHE træfs, og mulighed for at deltage i anden aktivitet med rabat.

1396013_1403915329845115_1154807228_n.jpg

Rabat ved DHE Træf

Som meldem kan du opnå rabatter hos udvalgte udstillere på pladsen. Der vil kommer mere information senere.

24296817_1538395276240869_3243530909793301319_n.jpg

"Julegave"

hver Jul trækkes lod blandt alle foreningens medlemmer om et gavekort på en gratis fuldplads med hest og et gavekort til fuldplads uden hest til næste DHE Træf.

894465_1403916389845009_1067317079_o.jpg

Mini DHE Træf og andre aktiviteter

Hvis der bliver lavet mini DHE Træf andre steder end på Djursland, vil der  være en form for rabat. Det vil blive afholdt forskellige aktiviteter af foreningen DHE Træf, hvor det kun er for medlemmer af foreningen. Det kan bl.a. være en agility weekend, hvor folk vil have mulighed for at komme og øve til DHE Træf.

Vi arbejde løbende på at kunne tilbyde vores medlemmer rabatter til andre arrangementer.