Bestyrelsen i forening for DHE træf

Kathrine ungstrup.jpg

Formand Kathrine Ungstrup

Kathrine var med til at knokle til DHE træf 2017, hvor hun blev så bidt af det, så det skulle hun også i år. Hun er opstalder ude ved Helle, bor til dagligt i århus, hvor hun fra august 2018 gerne skulle begynde at læse agrobiologi.

Hanne Nash.jpg

Næstformand Hanne Nash

Medorganisator og højre ben i DHE Træf arrangementerne... uden hende ville der være rigtig meget der ikke var styr på! Hanne har været med siden det første arrangement i 2011 og de som kender træffende har sikkert mødt Hanne i sekretariatet, hvor hun med fuld koncentration, hård (men smilende) hånd og kuglepenne i håret styre alle deltagere trygt igennem træffet.

Annette jørgensen.jpg

Kasserer Annette O. Jørgensen

Annette var med som alt mulig mand til DHE træf 2017 sammen med Kent. Hun er igen i år klar til at tage fat, denne gang med at hjælpe Hanne i sekretariatet. Hun har erfaring med foreningsarbejde, og erfaring med økonomi delen. Hun har datter i rideskolen og har halvpart på en af Helles heste.

Kent jørgensen.jpg

Menig Kent Jørgensen

Kent var med som hjælper og klargøringsmand første gang til DHE træf 2017 og er klar igen i år som pladsmand.  Er selvstændig på 10. År med entreprenør virksomhed, så han er manden med alle maskinerne. Han er far til rideskole elev og mand til Annette.

1509656_1435108890059092_454380095_n.jpg

Menig Helle V. Knudsen

Helle ejer virksomeden Den Hele Ekvipage ApS, som tidligere har været ansvarlig for DHE træffet, der nu er overgået til en forening. Helle bidrager med sin store erfaring fra mange års DHE træf, samt hendes lokale kendskab til Nørager, hvor træffet afvikles. Her driver hun til dagligt en rideskole og opstaldning.

IMG_0047.JPG

Suppleant Julie Hoffmann

Julie er aktiv stævnerytter i islænder foreningen samt udannet CR level 1 instruktør og Horse in Harmony trainer. Hun driver undervisnings- og trænings forretning fra Stald Hampensholm.

Michelle lange.jpg

Suppleant Michelle Lange

Tidligere team medlem og hjælper til DHE træf. Har været bosat i USA de sidste par år men er nu vendt hjem med min amerikanske mand og glæder mig til at være en fast del af teamet igen.